Sponsoring Muziekids

/imagecache/original/uploads/2023/01/muziekids-logo300.png

Kiwanis Club Almere gaat de komende jaren het CBF erkende goede doel  Stichting Muziekids steunen. Dat gaan wij specifiek doen voor de Muziekids Studio in DeKinderkliniek Almere, een uniek zorgcentrum speciaal bestemd voor jeugdige patiënten van 0 tot 18 jaar.
Kiwanis Club Almere geeft daarmee invulling geeft aan haar belangrijkste missie, namelijk; het welzijn, de ontwikkeling en een goede toekomst van kinderen over de gehele wereld, in Europa, Nederland en in het bijzonder, hier in Almere. De vele duizenden jonge patiënten die jaarlijks in DeKinderkliniek behandeld worden verdienen deze liefdevolle aandacht en gerichte support.

/imagecache/lg/uploads/2023/01/kiwanis-voor-muziekids-2019-1024x411-1.jpg

Onze  hulp bestaat in belangrijke mate uit financiële steun. Maar is tevens van organisatorische aard, met bijvoorbeeld ‘goede doel’ evenementen exclusief voor de Muziekids Studio Almere. Target is om de muziekstudio ‘on air’, open te laten zijn op vijf volledige dagen. Maandags t/m vrijdags, van 09.00 -17.00 uur.
Daardoor zullen nog aanzienlijk méér patiëntjes in DeKinderkliniek gebruik kunnen maken van de Muziekids Studio. De kinderen zich kunnen dan vóór, tijdens en na de doktersbehandeling even heerlijk fijn ontspannen en zich vrolijk, blij én stressvrij te voelen met ‘Muziekmaken!’

/imagecache/lg/uploads/2023/01/muziekids-tilburg-mokumdesignspam-at-gmailcom-1.jpg

Fun, Friendship & Fundraising